2011. március 17., csütörtök

Ültettünk is

A hétvégén nem csak daraboltuk az ágakat, és nem csak kapirgáltuk a földből a szemetet, de ültettünk is néhány növényt. A kerítés melletti sövény elég foghíjas, ezt pótoltuk ki a többi bokor sarjaival. Bízom benne, hogy a most ültetett növénykékből pár év alatt sűrű sövény lesz. 

Orgona sarjak egy sorban
 A zöldséges kertbe is beköltöztettük az első lakókat, egy halom dughagymát. Ezeket leginkább zöldhagymaként szeretnénk megenni, így helytakarékosan, viszonylag sűrűn kerültek a földbe. Később pedig majd újabb hagymasorokat ültetünk, hogy jó sokáig élvezhessük a friss hagymákat.
Az év első ültetése

2 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

Nálunk még szóba se jöhetett az ültetés: nagyon sáros, de inkább még fagyos a föld.

kovtama írta...

Én a hosszú hétvégén már vetettem borsót, répát és szórtam el lucernát a nyusziknak:) Metszettem, epret gereblyéztem meg ilyenek. Ha az idő engedi akkor permetezés lesz és a többi mag vetése.:)